Klantenservice

Retourneren en garantie

Binnen bedenktijd retoursturen

Wanneer u als consument iets aanschaft bij een webwinkel heeft u een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product. Binnen deze periode mag u de koop terugdraaien en het product terugzenden, mits in goede staat en in de originele verpakking. De verzendkosten van het terugsturen zijn in dit geval voor de klant. Neemt u bij retourneren wel altijd van te voren contact op met onze winkel en zorgt u bij het verzenden dat de zending goed verpakt en voldoende gefrankeerd is. Maak voor het terugsturen a.u.b. gebruik van de RMA-knop (linkerzijde) binnen uw accountpagina. Indien u geen account heeft gebruik dan de volgende link om uw RMA aan te melden: klik hier. Let op, voor zakelijke aankopen geldt de wet ''Verkoop en kopen op afstand'' niet. 

Garantie

Op alle artikelen heeft u minimaal 1 jaar garantie en op sommige artikelen 2 jaar (zie de beschrijving bij het product). Mocht een artikel binnen een jaar na aankoop defect raken dan krijgt u, nadat u het defecte artikel aan ons heeft toegezonden, uw product gerepareerd retour of indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend exemplaar opgestuurd. U betaalt alleen de verzending van het defecte item en wij betalen de verzending van het vervangend product (let op: val- en/of waterschade valt hier uiteraard niet onder). 

Wij aranderen dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van gebreken.

Maak voor het terugsturen a.u.b. gebruik van de RMA-knop (linkerzijde) binnen uw accountpagina. Indien u geen account heeft gebruik dan de volgende link om uw RMA aan te melden: klik hier

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via e-mail (contactformulier), brief of fax, dan zullen we alles in het werk stellen om de klacht op te lossen. U ontvangt van ons binnen maximaal 5 werkdagen een reactie. Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Lees verder: http://www.mobile-harddisk.nl/support.php#Klachten
Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via e-mail (contactformulier), brief of fax, dan zullen we alles in het werk stellen om de klacht op te lossen. U ontvangt van ons binnen maximaal 5 werkdagen een reactie. Komt u er met ons niet uit, dan kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Lees verder: http://www.mobile-harddisk.nl/support.php#Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Back to top